Mati pucuk adalah gejala kelakian yang agak memalukan.Sebab itu ada orang yang sanggup berkorban apa sahaja untuk mengembalikan martabat kel...

Ubat Mati Pucuk Mengandungi Bahan Terlarang

Mati pucuk adalah gejala kelakian yang agak memalukan.Sebab itu ada orang yang sanggup berkorban apa sahaja untuk mengembalikan martabat kelakian.Namun perlu berhati-hati kerana ada ada ubat mati pucuk dilaporkan mengandungi racun.



Jenama produk tersebut sengnaja saya tidak dedahkan.Maklumat lanjut yang berkaitan boleh dirujuk dalam portal Sarawak Voice

Bahan tersebut mengandungi racun berjadual iaitu yohimbine.Ia sejenis alkaloid yang berasal dari tumbuhan Puasinystalia Yohimbe.

Kesan penggunaan yohimine yang tidak terkawal boleh memudaratkan.Antaranya seperti peningkatan tekanan darah dan kadar denyutan jantung, keresahan, insomnia, halusinasi.Ia amat berbahaya kepada perempuan mengandung, pesakit darah tinggi, jantung, buah pinggang atau hati.

Penggunaan ubat mati pucuk tersebut tidak dibenarkan lagi berada dalam pasaran.Segala penjualan dan pengedaran diberhentikan serta merta kerana ubat mati pucuk ini telah melanggar Peraturan-Peraturan Kawalan Dadah dan Kosmetik 1984.

Saya berpendapat lelaki yang ada masalah mati pucuk jangan rasa hampa dan kecewa.Anda boleh mencuba satu suplimen yang sangat bagus dan terbukti keberkesannya.

Produk tersebut adalah Nano Men 18 dan diakui selamat untuk digunakan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia.

Boleh sahaja layari artikel bertajuk Produk Kesihatan Lelaki Terbaik 2018

2 ulasan: