Hai semua, Grup Whatsapp saya sentiasa hantar info yang pelik dan unik.Mungkin ada yang sudah membacanya.Mungkin ada juga yang belum.Kepad...

Ujian Tahap Nafsu

Hai semua,

Grup Whatsapp saya sentiasa hantar info yang pelik dan unik.Mungkin ada yang sudah membacanya.Mungkin ada juga yang belum.Kepada yang belum kita layan info ini.


CARA MEMASTIKAN NAFSU MASIH BAGUS ATAUPUN TIDAK


(Menurut Keterangan Doktor)

MOHON MAAF....

Hanya sekadar berkongsi info saja... Mungkin bermanfaat.

1. DI MULAI DARI PAHA BAHAGIAN BELAKANG.

Angkat salah satu kakinya, lalu tahan selama 5 minit.

Seterusnya...,
Cuba pegang di bahagian belakang paha. 

Jika terasa masih Tegang dan Keras.., itu tanda nafsunya masih tinggi.

Jika paha di bahagian belakangnya terasa Lembik ketika di pegang dan terasa agak bergetar.., itu tandanya dia sudah Tidak Mampu.

2. BAHAGIAN TELINGA.

Yang nafsunya tinggi.., ia mempunyai bentuk telinga yang masih Tegak ke atas dan sama-sama Lurus. 

Kalau telinganya di tekan ke bawah lalu di lepas.., telinganya akan cepat kembali menghadap ke atas.., itu tandanya Nafsunya Bagus. 

Jika telinganya di tekan ke bawah lalu di lepas, tapi tidak kembali ke atas.., itu tandanya dia sudah Tidak Kuat lagi.

3. DI LIHAT DARI TINGKAH LAKUNYA

Bila ia sangat Agresif, Lincah dan tidak duduk diam.., itu bererti nafsunya masih Bagus.

Berbeza halnya dengan yang kurang bagus. Kebanyakannya cuma duduk Diam dan Malas.

4. DI LIHAT DARI BULU YANG TUMBUH

Apabila bulunya Lebat maka nafsunya Sangat Bagus.

Apabila bulunya mudah Gugur atau Luruh.., itu menandakan nafsunya sudah mulai berkurangan.

5. DI LIHAT DARI BELAKANG LEHER.

Ini adalah salah satu kaedah yang Paling Mudah untuk
memastikan nafsunya masih BAGUS ataupun TIDAK. 

Jika belakang lehernya di tarik atau di ramas dan terasa masih Tegang, itu tandanya masih BAGUS. 

Berbeda halnya dengan belakang lehernya terasa agak Kendur dan juga Berkerut.

-
-
-
-
-
-
-

Demikianlah penjelasan dari;

Dr. Hilman SpD.
Doktor Haiwan Yang Pakar Dalam Memilih Baka 
KAMBING JANTAN Terbaik.


UNTUK  KAMBING JE TAU..

p/s : Bacaan tambahan " Disebalik Stori Mencari Cinta "

32 ulasan:

  1. Balasan
    1. kok ketawa Mbak...... :) saya juga ikutan ketawa nich...hahahah....

      Padam
  2. Ciri2 tersebut khusus buat hewan yach Mas... ? :)

    Saya pikir untuk kita2....hahahah.

    Tegang juga membacanya....soalnya Informasinya penting sekali. Tapi saya tidak punya kambing Mas, bagaimana ini... ? :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. sekadar untuk info..pun boleh bro.

      no problem

      Padam
  3. Zumal check yang ke 4 je rasanya ok la. hehehe...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ye ke..

      kalau begitu bagus la

      hahahaha

      Padam
  4. Jiaah..saya sudah serius bacanya Mas..hahaha. Ternyata :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha..

      sekali sekala buat lawak juga

      Padam
  5. hurmm.. macam simptom kita nak tengok orang yang nak habis umo pun iya juga ni

    BalasPadam
  6. Tercyduk ....ternyata lagi berbicara kambing....padahal mau tak praktekkan

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh juga coba..

      tak salah tu hehehehe

      Padam
  7. Wkakakak. Aku udah baca serius bgt nih, jebul untuk kambing. Wkwkwk

    BalasPadam
  8. 😁 infonya menarik.
    Kita jadi tau ciri2 kambing yang masih gagah perkasa atau kambing yang udah kehabisan daya ☺

    BalasPadam
    Balasan
    1. itulah yang sebetulnya..

      daging kambing memang sedap mas!

      Padam
  9. Udah dag dig dug, sambil meraba-raba bagian kaki dan telinga. apakah masih kencang. ternyata buat kambing... jiahh...

    BalasPadam
    Balasan
    1. minta maaf mas..

      saya berkongsi info gurauan begitu

      hahahaha

      Padam
  10. Haha..beriya aje baca masa mula2

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau dah baca..

      tak saspen sangat..

      kalau pertama kali tu..

      Fuh saspen juga

      Padam
  11. nk try kt kucing laa sbb lbh krg sm kucing ngan kambing hahahahaaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. harap kucing jantan la ye..

      kucing betina lain caranya

      hehehehe

      Padam
  12. Gua bingung mau komentar apa, gua ikutin otak gua balalan bahaya komentar gua ckck

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak pelah..

      belasah mana yang logik

      Padam
  13. Balasan
    1. yalah kambing..

      tetapi penulis info tersebut kreatif la pulak

      Padam
  14. Hahaha.. terdicuk eung :D
    Hewan itu, Mas. Nulisnya Haiwan.
    Atua memang gitu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak tahu la pulak..

      kalau ada si pengembala kambing mungkin pakar juga bab ini

      Padam
  15. oooo... Utk kambing saja... ingatkan apa tadi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha..

      ya betul kambing.

      saya mula-mula pun rasa saspen juga

      Padam
  16. aduh kakak satu ini tulisannya suka pegen ngakak.. Paasti ada unsur2 mistis alias plus plusnya haahahhaa.. ada ada aja.. oia perlu diingatkan ini untuk kambing yaaa bukan manusia hehee

    BalasPadam
    Balasan
    1. sebetulnya untuk kambing sahaja..

      kalau ada jumpa kepada manusia..

      boleh juga share suatu hari nanti

      Padam