Kanak-kanak obses untuk cantik.Saya agak terkejut beruk.Nasib baik tak de beruk.Kalau ada kami dua akan betul betul terkejut mengetahui rama...

Kanak-kanak Obses Untuk Cantik.

Kanak-kanak obses untuk cantik.Saya agak terkejut beruk.Nasib baik tak de beruk.Kalau ada kami dua akan betul betul terkejut mengetahui ramai kanak-kanak membeli produk kosmestik untuk kecantikan diri sendiri.

Lain la untuk ibu mereka atau kakak mereka yang dah jadi anak dara.Laporan tersebut berlaku di Korea.Nak tahu lebih lanjut boleh baca sendiri di portal Berita Harian Online

Kanak-kanak ini masih berada di sekolah rendah atau Gred kelima.Memang dahsyat la keinginan mereka untuk cantik.


Saya berpendapat tidak perlu untuk cantik.Buat apa kanak-kanak untuk cantik dengan alat kosmestik sedangkan masih mengharapkan duit ibu bapa.Lebih baik fokus untuk belajar atau ngaji ke ?

Pendapat saya tidak semestinya betul.

Nasib baik belum menular di negara ini.Kalau ada di negara ini bagus juga kepada perkembangan industri komestik.

Emak cantik,anak dara cantik dan kanak-kanak pun cantik.Senang cerita.Sana-sini dihiasi dengan kecantikan.

Adalah ini Gaya Hidup Sihat ?

Jawapan saya tidak kerana nak sihat bukan dengan kecantikan semata-mata.

Jika nak juga cantik dan sihat tak kira apa-apa peringkat umur baik kanak-kanak,orang muda atau orang tua lebih baik baca info berkaitan  COLOSTRUM NANO CENTA PLUS

2 ulasan: