Salam dan selamat sejahtera! Terlebih dahulu mohon maaf kepada pembaca blog saya, mrhanafi dot com kerana blog tersebut tidak dapat diakse...

Domain Blog Utama Habis Tempoh

Salam dan selamat sejahtera!

Terlebih dahulu mohon maaf kepada pembaca blog saya, mrhanafi dot com kerana blog tersebut tidak dapat diakses untuk beberapa minggu yang akan datang.

Sebabnya saya belum perbaharui domain dan hosting blog tersebut.

Alang-alang tunggu gaji hujung bulan dan harap bajet pula mencukupi.

Lamanya.



Apa boleh buatkan.

Rezeki belum memihak kepada saya sejak kebelakangan ini.

Rezeki lebih maka kelancaran pada blog berada  ditahap terbaik.

Buat masa terdekat ini kita layan dulu blog Urat Sihat ini.

Tak lah rindu sangat pada penulisan saya kan..

Cuma blog ini  khusus kepada perkongsian kesihatan.

Sekian harap maklum.


22 ulasan:

  1. owh
    ada blog lain
    mahal ker domain blog nya tu bro?

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau masa kurang berduit..mahal..

      kalau masa banyak duit..kira murah.

      saya dah guna domain masuk 4 tahun

      Padam
    2. owh lebih kurang lah
      hehee
      domain saya pun murah jer

      Padam
    3. baguslah kalau begitu

      Padam
  2. Balasan
    1. tak pe...mungkin peluang terbaik untuk cerita bab kesihatan pulak

      Padam
  3. Balasan
    1. saya usahakan supaya tak lama sangat

      Padam
  4. rm45 je kan harga domain? sy mmg kumpul duit utk bayar domain pd 1 april ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya perlu bayar domain dengan hosting sekali..

      jadi harga pasti lebih daripada tu

      Padam
  5. Domain TLD saya juga habis tempo tapi saya putuskan tidak diperpanjang
    tak masalah yang penting tetap semangat ngeblognya

    BalasPadam
  6. saya masih ok..

    nanti dah ada bajet saya sambung semula

    BalasPadam
  7. semoga semuanya dipermudahkan :)

    BalasPadam
  8. ooo patut laa buka xde apa2...

    BalasPadam
    Balasan
    1. in shaa Allah lepas gaji ok la tu

      Padam
  9. Oh..patutla lama tak tengok mrhanafi singgah, rupanya blogger hanafi ni orang yang sama ye

    BalasPadam
    Balasan
    1. oh kasihannya..

      ada juga orang yang keliru.

      ya..sayalah orangnya

      Padam
  10. Balasan
    1. ada..itulah blog utama saya.

      tapi penulisan lebih juga

      Padam